Thursday, September 28, 2006

Ειλικρίνεια

Pablo Picasso: Naked Truth
Είναι περίεργο το πώς βλέπει ο καθένας μας τα πράγματα. Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι. Μέσα σε μία σχέση, αναζητάς την αλήθεια, στη φιλική σχέση την οποία θέλω να αναφερθώ, έχω μάθει ότι έτσι "πρέπει" να γίνεται. Είσαι απόλυτα ειλικρινής και δίνεις ευκαιρίες στον διπλανό σου να είναι και αυτός επίσης. Εγώ έτσι την έχω δει. Δε μπορείς να αλλάξεις τα πιστεύω του άλλου και γι’αυτό άλλωστε είστε μαζί. Φανταστείτε ένα κόσμο με ίδιους ανθρώπους! Θα ήταν βαρετός. Βαρετό για κάποιους είναι να μην έχεις διαμάχες και ίντριγκες. Δεν το θεωρώ καθόλου βαρετό να έχω αρμονία μέσα στις σχέσεις μου με τους άλλους, και γι’αυτό το λόγο είμαι απόλυτα ειλικρινής σε αυτά που πρόκειται να κάνω και σε αυτά που λέω. Οι πραγματικές ανθρώπινες σχέσεις, βασίζονται στον αμοιβαίο σεβασμό, την αγάπη και προπαντός στην ειλικρίνεια. Δε περιμένω από κανένα να με γουστάρει και γενικά δε περιμένω από κανένα τίποτα.

2 comments:

r3b3t0skil0 said...

H ilikrinia kai o sevasmos panw apo ola h agaph einai kati allo (se filika plesia panta)! Distixos omws pleon oi filies tis perisoteres fores stirizonte sthn ekmetala!

El_Kei said...

Eilikrineia stis meres mas dyskola tha vrei kapoios/a.
Ta perissotera gia na min pw ola stirizontai sto symferon kai sto pare - dwse..
Krima..
El_Kei (Trelamenoi.blogspot.com)
giati sto telos mono i trela-menei